"Er is heel veel mogelijk...
als je de angst voor falen overwint"

  • De 7 meest gemaakte fouten bij telefonische acquisitie

    De 7 meest gemaakte fouten bij telefonische acquisitie die jij niet meer hoeft te maken:   Te veel over je dienst praten. Het is irritant als mensen van wal steken…
    Lees verder >>

  • Medewerkers naar nieuw gedrag coachen met één vraag!

    Als manager kun je zélf medewerkers eenvoudig verder helpen om hun lastige gesprekssituaties te verbeteren. Lastige gesprekken ontstaan vaak wanneer…
    Lees verder >>

  • Prijsdruk weerstaan in 4 stappen

    Kees hoort steeds vaker van zijn klanten: ‘je bent te duur, je moet omlaag met je uurtarief’. Een aantal jaren…
    Lees verder >>

  • Succesvol verandering aansturen in 3 vragen

    Veel leidinggevenden sturen op meetbare output. Voor gedragsverandering is ook sturing op gedrag nodig. Deze blog geeft je een concreet…
    Lees verder >>

  • Waarom training niet werkt!

    Er is een gapend gat tussen de geleerde vaardigheden in trainingen en de toepassing daarvan op de werkvloer. Hoe komt…
    Lees verder >>

  • 3 steps to new habits

    Make it tiny: To create a new habit, you must first simplify the behavior. Make it tiny, even ridiculous. A…
    Lees verder >>

  • Telefonische acquisitie in 3 stappen

    Telefonische acquisitie in 3 stappen Vind jij zelf écht dat je klant beter af is met jouw aanbod? Acquisitie begint…
    Lees verder >>

  • De workshops van Springtraining helpen Wooncompagnie in het voeren van het gesprek met elkaar, duidelijk de verwachtingen van anderen en van jezelf bespreekbaar te maken en waar nodig ook je grenzen aan te geven.
    Ellen de Witte
    P&O-Adviseur Wooncompagnie
    Wij hebben Springtraining ingezet op een cultuurveranderingstraject. De korte trainingen ‘direct aanspreken’ waren bijzonder effectief. Geen uitgebreide modellen maar direct oefenen en direct ervaren. Zeer praktische handvaten die voor medewerkers bijzonder waardevol zijn.
    Ellen Joziasse
    Human Resources Manager Crucell
    Met het concept krijg je inzicht in jezelf en ook het inzicht dat er heel veel mogelijk is om uit - een vaak - vast patroon van handelen te komen. Het volgen van een workshop bij Springtraining is een kadootje aan jezelf!
    Annemieke van Agthoven
    HR Manager Sanofi
    In korte tijd veel leren! Trainingen van hoge kwaliteit met zeer professionele trainers.
    Kirsten de Bevere
    Coordinator Personeel & Organisatie
    Die directe informatie aan leidinggevenden is geweldig goed voor de transfer; daar kan ik wat mee!
    Lonneke Paijens
    Zelfstandig HR Consultant

    Footer